2أخبار الطيبةالأخبار العاجلة

الطيبة – برامي يصادق على تسوية أجور الموظفين

بشرى سارة لموظفي بلدية الطيبة: أريك برامي الرئيس المعين الجديد لبلدية الطيبة صادق على التسوية على مستحقات موظفي بلدية الطيبة الذين لم يتلقوا مستحقاتهم من عشر الى عشرين شهرا خلال السنوات ما بين 2003-2007.

اريك برامي
اريك برامي

استمرارا لمتابعة “الطيبة نت” وبعد الاستجوابين الذين تقدم بهما النائب الدكتور احمد طيبي والنائب حنا سويد ، تمت المصادقة اليوم على التسوية مع موظفي بلدية الطيبة حول مستحقاتهم، هذا ويذكر أن  رئيس اللجنة المعينة الجديد،أريك برامي، باشر  وظيفته الجديدة برجله اليمنى ومع بشرى سارة للموظفين، حيث أنه هو من صادق رسميا على التسوية مع الموظفين الذين لم يتلقوا مستحقاتهم لمدة وصلت من عشر إلى عشرين شهرا خلال السنوات 2003-2007.

وتأتي التسوية بعد الاستجوابين والجلستين اللتين كانت قد عقدتا في الكنيست للتباحث في الموضوع، وكان من المتوقع أن من سيصادق على التسوية سيكون الرئيس السابق للجنة، السيد فائق عودة،إلا أنه وفي نهاية الأمر من صادق هو الرئيس الجديد أريك برامي,

هذا وصرح رئيس لجنة موظفي بلدية الطيبة، السيد هيثم الدسوقي “للطيبة نت”:” أبارك للموظفين الذين سيتلقون أجورهم بعد معاناة شديدة، فقد صادق أريك برامي اليوم في جلستنا معه ومع الهستدروت على التسوية والقرض الذي ستأخده البلدية بهدف سد الدين وأعطاء كل ذي حق حقه، ومن المتوقع أن يتلقى الموظفين رواتبهم خلال اسبوعين إلى ثلاثة أسابيع.”

يذكر أن الموظفين تلقوا هذا الخبر بفرحة شديدة، إذ قام الموظفون بالمطالبة بحقوقهم بشتى الطرق القانونية في السنوات الأخيرة وقاموا بالتظاهر عدة مرات أمام البلدية وحتى أمام الكنيست ومباني الحكومة.

هيثم دسوقي، رئيس لجنة الموظفين
هيثم دسوقي، رئيس لجنة الموظفين
صورة ارشيفية لمظاهرات الموظفين
صورة ارشيفية لمظاهرات الموظفين

‫9 تعليقات

  1. לעובד העיריה המכובד תגובתך היא ההזויה והחולה כנראה אתה לקרוא לא יודע אני הבהרתי בצורה חד משמעית שהכסף כן כן מגיע לכם כי עבדתם בשבילו וכן כן מגיע לכם יא אדון עובד עירייה ויותר מכך ליבי ליבי איתכם שלא קיבלתם אז משכורות כי כן אתם צריכם לקבל אבל אני לא חוזר הו מדבריי על החלק השני אדון המתנחל יא הזוי לא עשה לכם טובה הוא חתם על מה שצריך לחתום זה לא הסדר שלו אלא הסדר שמחייב אותו לחתום וכן כןןן אתם לא צריכים לברך אותו כי הוא לא עשה טובה ראינו אותכם במסיבת הפרידה של עודה איך נפרדתם ממנו בחגיגות ודמעות גם ראינו טוב טוב את התמונות זה שאני שרוף פי מיליון עליך ועל ילדיך ועל טייבה ועתיד תושביה וכל תושביה כולל אותך יא אדון עובד עירייה זה לא אומר שאני נקמן ואין לי לב או מצפון ההיפך הוא הנכון מרוב שאני דואג לך ולכל טייבה אני תוקף בשביל שאולי אולי אולי תתעוררווווווווו פעם יא אדון נכבד !!!

  2. חתיכת משקיף חולה והזוי . אם אתה גבר תגלה את זהותך ובוא לפגוש אותנו פנים מול פנים נראה אותך יא חולה נפש כל עוד אתה מקלל אותנו לועג ומתפלסף . פוחד ורועד מאחורי הנט בוא נראה אותך איך אתה יכול לחיות בלי כסף . איפה ראית שאנחנו מחבקים אותו תגיד הזוי אחד . אתה מנותק מהמציאות לגמרי . עוד פעם אתה גבר בוא אלינו ונדבר ….
    אנחנו כן מתפללים בחודש הרמדאן וקוראים לאל שכל אחד שלא מתחשב בנו יסבול את סבלנו פי מיליון בעזרת השם .
    גבר תזדהה אבל אתה פחדן נקמן וחולה באמת כל ההכפשות מוחזרות אליך יא נודניק חולה והזוי . אנחנו ומשפחותינו מאחלים לך שתיקלע לאותו מצב אליו נקלענו . اللهم امين يا رب العلمين ….

    1. الى هذا الذي سمى نفسة مشكيف انت مجرد من الاحساس لا شعور لك تكتب بدون تفكير وبدون ضمير اخجل على نفسك اناني .موظفو البلدية عملوا وخدموا جمهور الطيبةطوال السنين ومروا بتجارب عديدة مريرة من عهد رفيق حتى اليوم . حتى الان لم ياخذوا معاشاتهم وحقوقهم انا قريب منهم وافهمهم لان اختي الارملة عانت الامرين من وضع البلدية وما زالت وانت تكتب وتنتقد بدون فهم او وازع ضمير………….خسئت يا نكرة الف خسئت زي ما قالت ستي اللي استحوا ماتوا وانت ميت بالنسبة لاختي وزملائها … لا رحمة تنزل عليك

      1. انا مؤيد لكل كلمة قلتها . عنجد معندكش ضمير يا משקיף חסר לך משקפיים למצפון שלך הרדום .

        1. כן אין לו מצפון הוא נראה לי ילד שעדיין מוצץ במוצץ כשיתבגר נדבר אתו ונגיד לו שיש לך הסטוריה של השמצות

  3. בושה וחרפה לכם אני מתבייש ובז בוז גדול לכם תסגדו ותתפללו ברמדאן גם לאריק אולי לא תצומו גם ותזמינו אותו לאיזה ארוחה דשנה וטובה הרי שום טובה לא עשה לכם זה הסדר של המדינה המושחתת והוא בסך הכל חתם עליו כי ידע שאתם זולים ואפשר לקנות אותכם בכסף חבל שירדתם לרמה כל כך נמוכה עם החגיגות והנשיקות והברכות אליו שיהיה ברור אני בעד ועוד איך בעד שתקבלו מה שמגיע לכם כי עבדתם בשבילו בקטע הזה אין לנו טענות הטענה המהותית הגדולה לא הייתם צריך לחגוג עם איזה שכיר חרב חתיכת מתנחל ימיני קיצוני שבא לבצע את זממו ומזימותיו בטייבה במקום להיות גברים ולעשות מרד גדול נגדו להתקומם נגדו כל אחד בטייבה לתדהמתי אין שינו מחפש את טובתו האישית בלבד לעולם בגלל פרצופים כמוכם לא יהיה בחירות בטייבה אתם עוד תסבלו רבות כמונו קל מאד להתחנף ולהתלקק ומי הראשון בטח יש תחרות ביניכם מי ירוץ ראשון להתחבק ולהתלקק אני בז לכם אתם בושה אין יותר שייכות וזיקה לעיר אני לא מתפלא בכלל ראינו אתמול בדיון בעיליון כמה אנשים הגיעו בקושי עשר איש אני יכול להבין שאנו מאסנו בהנהגה שיש אבל זה לא אומר שנמשיך לישון להיפך אנו צריכים לדאוג שיהיה בחירות ונעיף את המנהיגים שנמצאים וביא את מה שאנו רוצים באמת אסור לנו להמשיך לשבת בחיבוק ידיים לא חסר אנשים מאלה שקוראים לעצמם מנהיגים והנהגה שירוצו גם לשבח ולהלל את השכיר חרב החדש לא מתפלא ראינו אתמול בדיון וראינו את כל ההנהגה הפוליטית בטייבה לא היו בדיון לו עשו כלום לא הפגנה ולא שביתה ולא שום כלום כל עוד המדינה רואה אותנו כך שותקים ולא מדברים ולא פועלים באופן מעשי שום כלום לא יהיה מה אין לכם אומץ אין לכם לב אין לכם זיקה לעיר מה לא כואב לכם על עתיד טייבה תושביה וילדינו איפה המצפון איפה הלב הגדול צריכים להתקומם ולהפגין בכל הכוח אם אנו התושבים לא נתעורר מי יתעורר במקומנו אף אחד אתם צריכים להפנים שאין לנו מנהיגים שיעשו משהו כבר מאתמול הלכו לישון ולהמשיך בשינתם העמוקה והארוכה אולי פעם יתעוררו אם יהיה בחירות חודשים לפני אבל הם צריכים לדעת שהפעם לא יילך להם הם יישארו בבתיהם צריך להעניש אותם עונש כבד כין הם גם מאלה שיש לחלקם חלק בהבאת הוועדה הקרואה בוז גדול להם בושה להם אתמול ברחו וברחו הרימו ידיים הרימו ידיים כמו שפנים לא מתאים לכם להנהיג מנהיגות נוטלים ולוקחים יא זוטרים תישארו בבתיכם אכזבתם אותנו אכזבה גדולה ומיום ליום זה הולך וגדל יא חבורת פוליטיקאים טירונים ירוקים חסרי אופי ואישיות ואומץ שברתם אותנו לגמרי במעשיכם הכושלים אתם כישלון צורב מוחץ מוחלט כואב לכו לכל הרוחות שלום לכם ולא להתראות !!!

  4. اصلا الموظفين مخططين للوضع هاذ من زمان عشان يقبضوا مصاري اكثر من المستحق كل 1000 بتصير 10000… الطيبة كلها عشان مصاري ومصالح واللي بروح فيها الشعب كله

  5. كلوا مخطط , شافوا انو اهل الطيبة بدهمش الرئيس الجديد فسكتوكم بشوية مصاري
    وشو قصدكم بصادق عليها اريك ابرامي؟ انو مضى على ورقة جاهزة؟

  6. طبعن كيف بدو يسكتكم فقط بالمضاري عشان يعمل إلا بدو أيا طبعن اليوم شو هم الناس هي المصاري ناموا وبيعوا اراضيكم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *