2أخبار الطيبةالأخبار العاجلة

ابتدائية الزهراء في الطيبة تحتفل بنهاية العام الدراسي بغداء فاخر

اقامت مدرسة “الزهراء” الابتدائية – الطيبة في مطعم “الاغادير” كما كل نهاية فصل دراسي بتكريم الهيئة التدريسية من معلمين ومعلمات وبعض من اولياء امور الطلاب.

1

فقد كرمت ادارة المدرسة ممثلة بمديرها المربي عمر جبارة اعضاء الهيئة التدريسية  كما كرمت الادارة السيد رافت عازم رئيس لجنة اولياء امور الطلاب في المدرسة على جهده المتواصل خلال العام الدراسي من خلال المشاركة في كل فعاليات المدرسة. كما كرمت ادارة المدرسة ايضاً الزميلة نسرين رملاوي من موقع “الطيبة نت” وهي عضو لجنة اولياء امور الطلاب،  على عملها الصحافي ونقلها قضايا المدرسة الى الاعلام.

هذا وتضمن الحفل وجبة غداء قدمت للحضور.

 DSCF4153

DSCF4154

DSCF4157

DSCF4158

DSCF4159

DSCF4160

DSCF4164

DSCF4165

DSCF4166

DSCF4167

DSCF4168

DSCF4170

DSCF4172

DSCF4174

DSCF4175

DSCF4183

DSCF4184

DSCF4186

DSCF4189

DSCF4192

DSCF4194

DSCF4198

‫9 تعليقات

  1. אני מברך את צוות המורים ובמיוחד המנהל הגדול אבו טארק על סיום עוד עונת לימודים מוצלחת מבחינת המנהל זה רגיל לסיים עונות בהצלחה אני גם מאחל לכם חופשה מהנה לכם ולכל התלמידים

  2. לא מספיק מה שקורה במדינות ערב ומה עושים האיסלמסטים הפושעים בסוריה וכישלונם המהדהד במצרים ובלוב אתה רוצה להביא לנו גם פה סמתוכות וסקנדלים תפסיקו להטיף לנו מוסר הזוי יא הזויים אתם המטתם עלינו אסון שנה לא החזקתם בעירייה תחזרו לחורים שלכם ואל תטיפו מוסר לנו אנחנו דתיים ומוסלמים ומבינים בדת יותר מכם הערה קטנה בסוף בקשר לחינוך מספיק לאכול פעם אוכל ופעם סוסים נמאסתם עלינו התייאשנו מכם אתם לצערי מתעסקים בתפל ולא העיקר ובגלל זה אנחנו נראים איך שנראים זו רמת החינוך שלנו חפלות מסיבות סוסים ארוחות אוכל מספיק עם הדייסה והלוקשים שאתם מבשלים לנו יא כושלים תתעוררו יפה שעה קודם !!!!!!!

  3. אני כמשקיף על שמשקיף מלמעלה גם על המשקיף ברצוני להודות לכל המנהלים בבתי הספר ולכל צוות המורים על סיום העונה אין ספק שעברנו חוויות מרנינות ומענגות וגם חויות קשות אין ספק שרמת ההישגים בחלק מהבתי ספר עלתה ובחלק אחר ירדה אין ספק גם שיש מנהלים מוצלחים שעושים עבודתם נאמנה ובצורה טובה ואין שום צל של ספק שיש חלק כושלים שחוקים ולא ראויים גם המורים והמורות יש חלק שהם מורים ומורות מוצלחים ויש חלק שהם אכזבה רבה אתם צריכים לקבל ביקורת הביקורת היא ליגיטימית ובונה ואינה הורסת אנו מבקרים בשביל לבנות ולא להרוס חייבים לקבל את הביקורת גם אם היא קשה באופן חיובי ובונה ולא שלילי והורס אנו מבקרים בשביל לשפר ולהשתפר אנו לא שמחים לבקר אבל חובה מוסרית עלינו לבקר ולדאוג לילדינו בעתיד החינוך הוא היהלום בכתר של חיי ילדינו ואנו צריכם לשמור עליו ולדאוג לו מכל משמר אני מקווה שתופעות שליליות שקרו במהלך השנה הזו ובמיוחד תופעת הסוסים ועירבובם במערכת החינוך זה לא הוסיף לנו כבוד וגם למערכת החינוך זה לא הוסיף כבוד אני מקווה שתופעות שליליות כאלה לא יחזרו על עצמן ומאחל לכם לכולכם וגם לאוכלוסיית התלמידים חופשה נעימה מהנה אנרגטית טובה וזהירות רבה רבה בחופש מלקיחת סיכונים מיותרים לא לבקר בחוות מסויימות שיסכנו אותכם אני מאחל שתחזרו ללימודים מנהלים מורים ומורות עם אנרגיות חיוביות ומצברים מלאים ואינירגטיים עם המון תשוקה ולא שחוקה רק תשוקה והתלהבות זה טיפה יכסה על השחוקים מביניכם אין מה לעשות יש גם מנהלים שחוקים שאבד עליהם הכלח ועבר זמנם ויש אותו דבר גם מורים ומורות שמזמן היו צריכים לתלות את הנעליים ולפרוש מהלימודים אומרים יפה שעה קודם תתעורווווו ושיהיה לכם בהצלחה אל תשכחו בלי ס……!!!!!!!!!

  4. אני מברך את צוות המורים ובמיוחד המנהל הגדול אבו טארק על סיום עוד עונת לימודים מוצלחת מבחינת המנהל זה רגיל לסיים עונות בהצלחה אני גם מאחל לכם חופשה מהנה לכם ולכל התלמידים (בלי סוסים) אני מקווה שנהניתם באוכל שיהיה בתיאבון אני גם בתור משקיף מהצד ולפעמים אזרח מודאג שמחפש רק את טובת התושבים ורווחתם ולימודיהם ובריאותם וגם אושרם בחיים שלא יחסר להם כלום אני גם בטוח שגיליתם אחריות מליאה ובאתם במכוניות למסעדה ולא רכובים על סו….אני בזה סומך על המנהל המיתולוגי שלכם הוא יודע מה לעשות מאחל לכם עוד פעם חופשה נעימה ואני כמשקיף שמודאג ודואג למערכת החינוך אמשיך לעקוב גם בחופש אחר כל מערכת החינוך אני מקווה שתחזרו עם אנרגיות חיוביות מהחופש ושיהיה לכם גם פתיחת עונה מוצלחת רק תיזהרו בחופשה אנא מכם בלי סוס…..!!!!

  5. يعطيكم الف عافيه مبروك للجمبع وخاصة الاعلام يستحق ولكن كلمة لا بد منها لاختنا نسرين انت رائعه ومميزة ولكن مع لبس الحجاب تكوني متكامله باذن الله ومرة اخرى مبروك

  6. شكرا معلمين ومعلمات بناتي..مدير المدرسه والعاملين..يعطيكم العافيه.

  7. عطله سعيده ان شاء الله. الله يهنيكم يا رب. كل سنه وانتم سالمين. الف مبروك اخت نسرين والسيد رافت. فداء حاج يحيى- ام لينا ودانا.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *