أخبار الطيبةالأخبار العاجلة

الطيبة – اجتماع اولي بهدف توحيد الموقف تجاه اللجنة المعينة

عقد مساء الخميس اجتماع اولي ضم جميع القوى السياسية والجمعيات البارزة في مدينة الطيبة بهدف توحيد الموقف وتكثيف النضال الشعبي لمواجهة اللجنة المعينة خصوصا بعد تعيين اريك برامي رئيسا جديدا لها.

tnDSCF8321

وحضر الاجتماع اطراف كل من: حركة بلدي التي استضافت الاجتماع في مقرها الكائن في عيادة د. كمال غنيمة، الحركة الاسلامية، التجمع الوطني الديموقراطي، العربية للتغيير، الجبهة، جمعية تشرين وجمعية انسان، واصحاب الفكرة الاساسية لاقامة الاجتماع، جمعية “طيبتنا يا غالية”.

استهل الاجتماع باجماع الاطراف الموجودين على ضرورة ايجاد طرق جديدة وبدائل اكثر جدوى بهدف مواجهة اللجنة المعينة خصوصا مع استلام اريك برامي زمام الامور في البلدية الاسبوع المقبل، فكانت افكار عديدة مطروحة مثل توقيع على عريضة وبعثها للوزير ساعر، او ارسال مكتوب يوضح ان اهالي الطيبة لا يرغبون باريك برامي رئيسا لهم، وارساله له، كما طرح البعض فكرة التظاهر في الاسبوع القادم كي يوضحوا للرئيس المعين الجديد عن مدى عدم رغبة الاهالي به وبمن عينه.

كذلك طرحت فكرة اخرى، مثل، توعية الناس حول مخاطر اللجنة المعينة، حيث يرى بعض اهالي الطيبة ان اللجنة المعينة كانت جيدة للاهالي منذ اقالة اخر رئيس منتخب، عبد الحكيم الحاج يحيى، وذلك يحصل من خلال توعية الشارع وافاقته من السبات العميق الذي يغط فيه، فلاقت الفكرة قبولا، خصوصا مع الاجماع القائم ان اللجنة المعينة كارثة بحق الاهالي، فتقرر في النهاية ان يتم توعية الشارع بطرق جديدة يتم الاجماع عليها لاحقا، كما تم الاتفاق على استمرار هذه الاجتماعات بهدف توحيد الفكر والموقف.

tnDSCF8322

tnDSCF8323

tnDSCF8324

tnDSCF8325

tnDSCF8327

tnDSCF8329

tnDSCF8330

tnDSCF8331

tnDSCF8333

tnDSCF8334

tnDSCF8335

tnDSCF8336

tnDSCF8337

tnDSCF8338

tnDSCF8339

tnDSCF8340

tnDSCF8341

tnDSCF8342

tnDSCF8343

tnDSCF8344

tnDSCF8345

tnDSCF8347

‫8 تعليقات

  1. يا ابن الطيبه אתה מסלף דברים במצח נחושה חודשים רבים אתה וחבורתך הייתם במפגשים רבים ומכרתם לנו לוקשים וסיסמאות אתה בטח היית גם מאלה שלא בא להפגנה המצחיקה שהיתה אני לפחות הייתי בכל ההפגנות והסיסמאות שהיו אתה מוכר לנו לוקש בשיא החוצפה כאילו אנו לא גרים פה איפה ההמשכיות אמרתם רוצים ללכת לעיליון ולא הלכתם איפה המשך ההפגנות ההתקוממות שבענו מילים בלי מעשים ואתם עוד אומרים ניפגש עוד פעם ועוד פעם ועוד בלי תוצאות עד שיבוא עוד מתנחל מספר תשע עלי מי אתה עובד אני לא חולה כמוכם אני מחפש מעשים אף אחד מכם לא משקיע מכספו וזמנו אחרת הייתם רצים ביום ולילה כל יום בשביל לפתור בעיות על באמת ולא לעבוד עלינו בעיניים אל תחשוב לרגע קט שאתם עובדים עלינו אתם לא מייצגים אותנו מי שייצג אותנו פועל ולא רק מדבר נראה אותכם עושים שביתה כללית ביום שני בזמן הדיון בעיליון איך קיבלתם את פניו של המתנחל החדש בטח עם זרי פרחים ?אתה וכמוך אל תטיף לנו מוסר בכלל שמענו אותכם מספיק די והותר נמאס לנו מכם אין לכם אומץ לעשות כלום אמרתם שהמכתב של השר ייצא נפגין ונשבות ניגש לעיליון ומה עשיתם בפועל כלום ועוד פעם כלום ועוד פעם כלום טייבה לא זקוקה לפרצופים כמוכם חד וחלק אתם צבועים חסרי אומץ ואין לכם שום זיקה ושייכות לעיר מדי פעם מתעוררים לאיזה מפגש ואז חוזרים לסורכם אז מי החולה כאן אתם או המשקיף שאומר דבריו באומץ וביושר או כמוכם אלופים בדיבורים ובלי מעשים תתעורר יותר טוב לך תחליט מי כאן החולה אתם או אני ????

    1. لو كان عندك ذرة انتماء اخي للطيبه لكتبت على الاقل باللغه العربيه..لكنك تبيع فقط الكلام الذي يلقنه لك اسيادك…

  2. המשקיף : אתה סותר את עצמך כל פעם מחדש , אתה רוצה מעשים נכון ?! הינה כל הצדדים נפגשים כדי לעשות משהו , לא משנה כמה זה כדול או קטן , לא משנה אם זה משנה משהו או שלא , אבל ההבדל בין האנשים האלה לבינך זה שהם עושים ואתה לא ! בזמן שאתה היית מעביר זמן טוב בשעות הלילה או יושב בבית קפה הם הקדישו את הזמן הזה כדי לחשוב ולדון ולחפש פתרונות .
    אני הייתי שם , וראיתי את האנשים שהיו , שמעתי אותם , היו שם אנשים שבאמת מחפשים איך לעזור לעיר , הם עושים זאת על חשבונם האישי והכל על חשבון זמנם וכספם .
    לגבי ״אותם פרצופים״ דווקא אתמול הופתענו לטובה , הנציגים שהגיעו הם הגיל החדש , הדם החדש שהולך לעשות את השינוי בעזרת השם , רק מכשול אחד עומד בפני היוזמות מסוג זה , המכשול הזה בדמות קבוצה חולת נפש אשר יש לה סיוט מכל מה שקשור להתעוררות וטוב לה להישאר בבוץ , קבוצה זאת שמכילה בין שורותיה חולים כמוך ״משקיף״ , אז תמשיך להשקיף ולהסתכל מרחוק אבל תשתדל למען האל לעשות את זה בשקט לא חסר לנו עוד נביחה של עוד ***

  3. المهمة التي تنتظرنا هي دفع المتعلم الى ان يكون مثقفا , لا دفع المثقف الى ان يكون غير متعلم فمقولة العلم بالشيء خير من الجهل بة

  4. אני פשוט המום ממראה עיניי ומשמע אוזניי אוי ואבוי לי אוי ואבוי לנו לכולנו האם אני רואה וקורא נכון האם עיניי לא מטעות אותי ?אני פשוט בשוק חיי אותה חבורה אותם פרצופים הזויים אותה הצגה הזויה אותם סיסמאות ומילים ריקות מתון חבריי במילה אחת בלבד אתם איבדתם את הבושה מזמן מזמן אין לכם בושה אנו מתביישים בכם ובזים לכם די מספיק עם ההצגות אנו לא בתיאטרון או באיזה הצגה תפסיקו די מספיק אתם עדיין חושבים שאנו פוסטימות או לא מבינים כלום תפסיקו לעשות מפגשים ולהצטלם זה עושה לכם יותר פאדיחות ובושה רובכם היו בכל המפגשים התיאוטרוניים והמצחיקים וההזויים והבזויים גם אתם אלופים כהרגלכם בקודש הקדושים לחלק לנו לוקשים חבריי אני לא רוצה להכביד עליכם אני ברמדאן ואנשים צמים לכו לישון עדיף לכם חם מאד וקשה בצום לכו לישון שינה עמוקה לכו מהר תתביישו לכם ביישתם אותנו ביזיתם אותם שום פעולה אחת חיובית לא עשיתם עצה אחרונה מכל הלב תפסיקו להיפגש ולהצטלם זה פשוט מבייש אותכם מולנו שלום לכם ולא להתראות אנו במשפט אחד מסכם אנו רוצים מעשים ולא מילים הבנתם מעשים ולא מילים יש תוכנית ברדיו הכל דיבורים לכו לשם תמכרו לוקשים ותדבר ככל שעולה על רוחכם כאן בטייבה הגיעה העת והשעה למעשים يا وطنجيه يا بائعين الكلام الفاضي والشعارات دقت ساعة العمل يا ممثلين رمضان كريم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته الله أكبر عليكم اصحوا اصحوا بكفي هبل زهقنا من التهبيل اتهبلتوا كثير علينا بكفي عاد عيب عليكم استحوا واخجلوا على حالكم إحنا مش بمسرح !!! ر

  5. הצלחתם להצחיק אותי! אתם בוחנים דרכים חדשות והדרכים החדשות שלכם זה שליחת מכתב לשר ? חתימה על עצומה?
    אתם פשוט בדיחה עצובה , להזכירכם כבוד השר לא רואה אותכם ואת המכתבים שלכם ממטר, וכמובן הוא לא רואה את ההפגנות שלכם ממטר

    תמשיכו לעשות הצגות כאילו אתם עושים משהו

    אבל היי, יש התקדמות, לפחות כל אנשי הפוליטיקה והאינטרסנטים לא היו באסיפה

  6. תמשיבו ככה לא תשנו כלום כל זה דיו על נייר חבל לכם על הזמן זה פוליטקה מגעילה שלכם צוחקים על תושבי טייבה תתבישו לכם

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *